Solicitare de intervenție tehnică
În conformitate cu contractul nr. 7982 din data de 29.04.2022 și anexa nr. 1, anexa nr. 2 și anexa nr. 3 din data de 29.04.2022, vă rugăm să selectați biroul/departamentul din care faceți parte, iar ulterior să completați formularul de intervenție tehnică.
De reținut: Toate unitățile PC/laptop și multifuncționale/imprimante aflate în garanție NU intră sub mentenanță. Ele trebuiesc soluționate conform garanției doar prin intermediul furnizorului (conform facturii).
Pasul 1. Selectați departamentul
- Secretariat/Primar/Secretar
- Viceprimar
- Taxe și Impozite
- Casierie
- Asistenta Sociala
- Registru Agricol
- Achizitii
- Contabilitate
- Stare Civilă
- Urbanism
- Resurse Umane
- Juridic
- Fond Funciar
- Arhivă
- SVSU/ISU
- Asistenta Medicala Comunitara
Selectați dacă doriți să deschideți fișă de interveție tehnică pentru rețeaua internă de telefonie/DECT